Odsłony: 1259

4 października 2021 roku, uczniowie klasy IV wraz ze swoim wychowawcą wybrali się na wycieczkę do Ojcowa. Wszyscy długo czekaliśmy na tę chwilę, a wycieczka szkolna była jednym z najdłużej wyczekiwanych momentów po powrocie do normalności.
Podróży towarzyszył radosny nastrój i podekscytowanie. Pogoda dopisała, gdyż świeciło słońce. To był idealny dzień na piesze wycieczki. Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie Jaskini Nietoperzowej, w której, jak sama nazwa wskazuje, możemy spodziewać się spotkania z nietoperzem. Niestety, my żadnych nie spotkaliśmy. Wszyscy jednakże uważnie słuchali ciekawostek opowiadanych przez przewodnika, a niektórzy zadawali mnóstwo pytań. W jaskini było ciemno i zimno, a ze sklepienia od czasu do czasu kapała nam na głowy woda. Kolejnym punktem programu było zwiedzanie Ojcowskiego Parku Narodowego w tym Kaplicy na Wodzie. Razem z naszymi opiekunami wybraliśmy się na pyszny obiad, po którym mogliśmy zjeść lody oraz kupić pamiątki. Ostatnim punktem wycieczki w Ojcowskim Parku Narodowym był spacer do Bramy Krakowskiej, w trakcie której zobaczyliśmy: pstrągarnię, formacje skalne m.in. Igłę Deotymy, Skałę Rękawicę oraz Źródełko Miłości. Wycieczkę zakończyliśmy wyczekiwanym Aqua Parkiem
w Krakowie. Celem wyjazdu było kształtowanie nawyków prozdrowotnych oraz umiejętności aktywnego spędzania wolnego czasu.  Podczas 2 godzinnego pobytu w basenie, każdy  uczeń mógł skorzystać m.in. ze zjeżdżalni, jacuzzi, oraz "dzikiej rzeki".  Wszyscy wróciliśmy do domów zmęczeni, ale zadowoleni. To był bardzo udany dzień, który na długo zostanie w naszej pamięci.